כששואלים אתכם איזה ציפוי הייתם רוצים למטבח שלכם, בשנים שעברו כנראה שהייתם עונים פורמייקה. וזו לא בהכרח תשובה שגויה גם בימינו, רק שלאחרונה הפורמייקה היא כבר לא אותה אחת שהייתה מזמן. בעבר היה נחשב ציפוי פורמייקה לציפוי לא איכותי, לחומר גלם פחות טוב, שלא נשמר לאורך זמן ונשרט במהירות. וכשזה קורה – אין תקנה.  כיום ניתן למצוא חומרים מיוחדים שמיוצרים בטכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך, לעמידות של המטבח, בפני כתמים שריטות וכדומה.

מטבחי נאנו לנצח

לעומת ציפויים אחרים שנשרטים לאחר זמן מה, בעקבות השימוש היומיומי, הבישולים, האדים, ולפעמים גם ילדים שמצטרפים לחגיגה, הציפוי שעשוי בטכנולוגיית הנאנו גורם למטבח להיראות כחדש למשך שנים רבות. הנאנו מיוצר מחומרים טבעיים ועובר תהליך של שכבה ייחודית המתקנת את עצמה כאשר החלקיקים שלה צפופים מאד ובכך לא מאפשרים לשום כתם או שריטה לחדור בה. מטבחי נאנו הם המטבחים הנשמרים ביותר כיום, וזו הטכנולוגיה המועדפת על ידי מזמיני המטבחים. הנאנו מצליח לגרום למטבח להתגבר על כל כתם או שריטה, ולכן הוא חומר מועדף על ידי מעצבים אדריכלים ונגרים.

איזה מטבח מתאים לכם?

מתוך מגוון סוגים של מטבחים, נסו למצוא את המטבח המתאים לכם ביותר, על פי מיפוי הצרכים שלכם. אם אתם מעדיפים את המראה הכפרי יותר, הפחות חדשני, לכו על טכניקות ציפויים אחרות כמו למשל אפוקסי (צביעה בתנור) שם יוכלו לבוא לידי ביטוי גווני העץ החמים, והצורות והגילופים על העץ. גם עץ טבעי יתאים למראה הבית הכפרי או העתיק מעט. לפני שתזמינו מטבח, חשבו היטב על הנראות הכוללת שלו, על הצבע, על סוג העץ, על האביזרים הפרזול והסגנון הרצוי, רק לאחר מכן בחרו את החומר.

מטבח מודרני זה מטבח נאנו

מטבחי נאנו הם מטבחים מודרניים, החזית אחידה ומעוצבת בקו נקי, ואף נחשבים לאנטי בקטרייאלים, הודות לטכנולוגיה פורצת הדרך, הכתמים מרחפים מעל שכבת החומר הראשונה ואינם חודרים לתוך החומר עצמו. מטבחי נאנו מתאימים לאנשים שמעוניינים במטבח מרשים, המיועד לאירוח, לבישול ובאופן כללי להוות חלל משפחתי גדול ומעוצב. מאחר והטכנולוגיה לא נחשבת לטכנולוגיה זולה במיוחד, מטבחי נאנו יתאימו לאנשים שמעוניינים להשקיע במטבח לטווח ארוך. במחשבה קדימה, ההשקעה במטבחי נאנו היא משתלמת מאחר ואם תבחרו בציפוי פחות עמיד, תידרשו לתיקונים כל תקופת זמן, להחלפות ולציפויים חדשים, ולכן עדיף כמובן להשקיע בחומר איכותי יוקרתי ועמיד, מאשר לתקן נזקים של שריטות, מכות, כתמים ובלאי.

מטבחי נאנו ביגל מטבחים

אנחנו ביגל מטבחים מתמחים בבחירת סוג המטבח עבורכם. בעקבות נסיון ארוך שנים עם כל סוגי המטבחים והציפויים, אצלנו תוכלו לקבל הסברים מעמיקים ומדויקים לגבי כל סוג מטבח שתרצו, תוכלו להגיע אלינו כבר מהשלב ההתחלתי עוד לפני בחירת החומרים, עם רעיון וחשיבה כללית, אנחנו נדע לכוון אתכם למטבח הנכון לכם. בנוסף, נלווה אתכם בכל התהליך עד סופו, עם צוות מנוסה וידיים טובות. אנחנו כמובן מתחייבים שתצאו מרוצים. אנחנו ביגל מטבחים מתמחים במיוחד בבניית מטבחי נאנו מודרניים ויוקרתיים, ויש ברשותנו עבודות רבות שנעשו כבר בשנים האחרונות כך שתוכלו להתרשם מהם וליהנות מדוגמאות של מטבחים קיימים, לגעת בחומר ולהבין את ההמלצה שלנו ממש מקרוב. 

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם