כשאתם קונים רכב, אתם מבקשים לעצמכם את הטכנולוגיות הכי משופרות, שישאירו אתכם בטוחים לאורך זמן הנהיגה, ושיעניקו לכם נוחות מקסימלית. כך כשאתם קונים תנור, מדיח, מכונת כביסה ועוד. עכשיו תוכלו ליהנות מהפיתוחים הטכנולוגיים לא רק במכונות ומכוניות אלא גם בלב הבית עצמו, המטבח שלכם. הטכנולוגיה מתקדמת ופולשת לכל תחום אפשרי, והיא מעניקה לנו נוחות, פטנטים מדהימים, וחוסכת לנו מאמץ רב.  אלו חמשת הסיבות שלכם לבחור מטבח נאנו טכנולוגי חדיש וייחודי, פנו את היד מהמטלית וקראו היטב:

  1. מטבח נאנו בעיצוב מרהיב

בשל הטכנולוגיה העתידנית ממנה עשוי ציפוי נאנו טכנולוגי, המטבח שלכם ייראה מדהים. זוהי הבטחה! החזית תהיה חלקה, נקיה ויפה למראה, הנראות אחידה ויציבה, ונשמרת לשנים רבות. הציפוי הנאנו טכנולוגי בעצם הופך את החומר ממנו עשוי המטבח להיות הומוגני ואחיד, ובכך גורם למטבח שלכם להיראות יוקרתי, ולקבל אליו כל עיצוב שתרצו, המטבח שלכם הולך להיות מטבח נאנו מהאגדות.

  1. תחזוקה קלילה ובלי חיידקים

בשל הטכנולוגיה הייחודית של הציפוי הנאנו טכנולוגי, המטבח שלכם יישאר נקי! שימו את האקונומיקה בצד, ואל תקרבו אותה למטבח שלכם. מעכשיו הציפוי חלק, הומוגני, ואפילו אנטי בקטריאלי. הייחודיות של הציפוי הזה היא בהיות החלקיקים צפופים עד מאד ולכן כל שמן או כתמי בישול אחרים פשוט לא נטמעים בחומר. גם חיידקים ובקטריות לא מתקרבים אליו. בשל כך, בדיוק כמו במשטחי טפלון או מתכת, תספיק לכם מטלית לחה ריחנית שתעבירו על החיפוי, ולא נדרשים כאן חומרי ניקוי קיצוניים.

  1. מטבח חדשני בטעם שלכם

מטבח נאנו טכנולוגיה הם מטבחים עתידניים. הציפוי הנאנו טכנולוגי הוא ציפוי שיכול להכיל עליו כל עיצוב אפשרי, אם תרצו מטבח מודרני בקווים נקיים וחלקים, או מטבח בסגנון מעט יותר כפרי. גם מטבחים גדולים ומרווחים וגם מטבחים יותר אינטימיים, כולם יוכלו להיות מצופים בטכנולוגיה החדשנית הזו. מה שמיוחד בנאנו הוא הקלות של בחירת הגוון, המראה החדש והעדכני שמתאים לכל טעם ולכל עיצוב שתבחרו, אין בו שריטות או פגמים. כמו שאמרנו – חומר מהעתיד.

  1. אתם תתבגרו, המטבח לא

מאחר וכמו שאמרנו בתחילה, המטבח הוא לב ליבו האמתי של הבית, שם כל הסודות מתבשלים, שם כל התשוקות מתגלות, וכולם הופכים לארוחות שמגבשות את כל בני הבית. הכי לגיטימי שהמטבח יתבלה ראשון, לא כשמדובר במטבח נאנו טכנולוגיה. כאן באה הטכנולוגיה העתידנית לעזרת השגרה והטבע, ואיכות החומר גורמת למטבח להאריך ימים ושנים רבות. מה שאומר שגם כשתתבגרו המטבח שלכם יישאר רענן, מבהיק ואחיד. גם אם אתם צריכים לשלם עבור התענוג הזה מעט יותר, הרי שלטווח ארוך האיכות משתלמת.

  1. נוחות מקסימלית

מה יותר נח ממטבח שמעוצב בדיוק לטעמכם, בחומרים הראויים ביותר, עמיד ושמור לאורך זמן, ובו זמנית גם מדהים ביופיו, ובאיכותו? מטבח נאנו טכנולוגי הוא המטבח המושלם עבורכם. הוא השקעה משתלמת, הוא העתיד. המטבחים של היום כבר לא מעוצבים בטכניקות שעיצבו אותם לפני כמה שנים, היום מובילות את העיצוב ואת ההכנה טכנולוגיות שיגרמו למטבח שלכם להפוך למרכז הפועם של הבית, מבלי שתצטרכו להשקיע ולהתעייף בניקיונות ובאיחוי כתמים. הכל עובד כמו שצריך. זה נקרא מטבח נח.

אנחנו ביגל מטבחים מציעים לכם מגוון עצום של מטבחים בעיצוב נאנו טכנולוגי, מהחומרים הטובים ביותר שקיימים בשוק. אנחנו מתמחים בהכנת מטבחים משלב התכנון ועד לשלבי הביצוע והגמר הכי מדויקים והכי איכותיים שיש בשוק היום. אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ בה תוכלו להיחשף לחומר ולציפויים הנאנו טכנולוגיים מקרוב, לגעת בעתיד ממש אצלנו.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם