מהם מטבחי פולימר ומדוע הם נחשבים מאד פופולאריים גם בקרב חובבי עיצובי עץ מגולפים וחרוטים על גבי ארונותיהם? למטבחי פולימר מגוון יתרונות. ראשית כל, הם יקרים פחות ממטבחי עץ, בשל היותם מבוססים על חומרים מלאכותיים. שנית, ישנן טכניקות רבות מאד לעצב אותם. שלישית, אלו מטבחים הנחשבים מאד עמידים ושומרים על עצמם לאורך זמן. בואו להכיר הכל אודות מטבחי פולימר מעוצבים ופרקטיים.

חומרי הבנייה של מטבחי פולימר יוצרים יציבות חסרת פשרות

חומר הייצור הבסיסי הוא לוח MDF. הוא מצופה פולימר, תערובת ציפוי יחידה מסוגה המאפשרת לגלף, לחרוט ולכופף אותה. לשם השוואה, ציפוי אפוקסי אינו מאפשר את התמורות הללו. לכן, רבים מזמינים חדשות לבקרים מטבחי פולימר ונהנים מכל היתרונות, מראה כפרי של עץ ומאידך – מטבח הרבה פחות יקר ובעל כושר עמידוּת כביר.

מגוון רחב של עיצובי מטבחי פולימר

מטבחי פולימר מאפשרים עיצובים מסוגים שונים אשר חלקם עשויים להתכתב עם מראה הבית שלכם. הבחירה האחראית ביותר צריכה להתבצע יחד עם מעצב פנים מומחה שיסייע לכם להחליט נכון, וגם עם הדמיית מחשב של חנות רהיטים המאפשרת לכם לבחור בקלות את הדגם שראה מתאים ויוצר רושם טוב על מראה הבית שלכם.

מטבחי פולימר איכותיים בחברת מטבחים מקצועית

אם אתם מעוניינים להבטיח איכות במטבחי הפולימר שלכם, מומלץ לרכוש אותם בחברה המתעסקת עם מטבחים באופן בלעדי ואינה מפוזרת גם עם תחומים אחרים לבית ולמשרד. רק בחברה שמתעסקת במטבחים ביתיים בבלעדיות תוכלו למצוא עיצובים איכותיים ולהבטיח את עמידותם של המטבחים גם שנים לאחר ההתקנה. מטבחי פולימר רוכשים רק בחנות מטבחים מקצועית.

מטבחי פולימר מטעם יגל מטבחים – חוויה חסרת פשרות

בואו להזמין את המטבח הבא מתוך מגוון רחב של מטבחים! מטבחי אי למטבח, מטבחים ללא הפרדה על ידי אי ומטבחים עם פתרונות אחסון מגוונים, החל מהעיצוב המודרני המינימליסטי ועד לעיצוב כפרי או עתיק. כשאתם רוכשים מטבחי פולימר מטעמה של חברת יגל מטבחים אתם מבטיחים לעצמכם את כל מה שאתם צריכים בשביל להשתית עבודה נוחה, עיצוב משובח והתנהלות יעילה ופשוטה בכל מקום בחדר. אם אתם בדרך לעצב מטבחי פולימר, עברו באולם התצוגה של יגל מטבחים או עיינו בקטלוג לבחירת דגם מוביל שיספק את מלוא התמורות העיצוביות בבית שלכם. מטבחי פולימר של יגל מטבחים מביאים את בשורת העיצוב המשובח אליהם הבייתה באופן מובהק!

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם