מטבחי פולימר מביאים לפתחכם את כל התמורות העיצוביות שמביא העץ הטבעי. בסיס ארונות MDF מצופה בשכבה פולימרית. שכבת ציפוי זו, בשונה מזכוכית או שכבה אפוקסית – מאפשרת לגלף ולחרוט עליה, מה שיכול להקנות לארונות המטבח עיצוב עתיק או כפרי מעובה היטב, ממש כמו עץ מלא. מהו היתרון שלכם כצרכני מטבחי פולימר? יותר זול מאשר מטבחי עץ, איכות טובה מאד של חומר גלם ולא פחות חשוב, מגוון רחב מאד של אפשרויות עיצוב. כיצד אנו מייעצים לגבש מטבחי פולימר? נא עיינו במאמר זה.

הכל מתחיל מהמבנה – כך תגבשו את המטבח בתחילה

חשוב להחליט האם המטבח שלכם יהיה מבוסס על אי למטבח או שהוא יהיה רציף וללא מזנון המפריד בין אזוריו השונים. כמו כן, חשוב לקבוע מיקומים עבור מכשירי החשמל השונים ומגוון עמדות העבודה והארונות. בדרך זו יש לכם תמונה תכנונית של מבנה המטבח, מה שמאפשר לדלג בקלות לטיפים הבאים ולהשלים את תכנונו של חדר השירות שלכם.

התכנון ממשיך לעיצוב המטבח

מטבחי פולימר עשויים להיות מבוססים על עיצוב מודרני או כפרי של פעם. בחרו את תבנית העיצוב הכי אקטואלית עבורכם. לידיעה, עיצוב מודרני הוא בדרך כלל עיצוב מינימליסטי, ללא פיתוחי גילוף וחריטה על הדלתות ובמרקם מבריק וחלק. זאת, לעומת עיצוב כפרי או עתיק המבוססים על מספר רב של שכבות עיצוב, החל מצורות הרהיטים ועד לגוונים מרובים, ויש אפילו פרזול מעוצב בחזית התקני הפתיחה: ידיות מעוצבות. כל סוגיהם של מטבחי פולימר שאתם ששים לבחור צריכים להיות מגובשים גם בגוון ולא רק בתצורות השונות.

סגירת המטבח וסיכומו לפני ההתקנה

בקשו מנציגי השירות מטעם חנות המטבחים לסכם לכם את כל הרכישות שתכננתם על מנת שתדעו איפה אתם עומדים בשלב זה של תכנון הבית. סגירת המטבח תאפשר לכם להתבונן בו ממעוף הציפור ולהחליט החלטות מסכמות שיגמרו את ההלל על פרויקט מטבחי פולימר שאתם מתכננים.

יגל מטבחים – מטבחי פולימר בעיצובים מיוחדים

בואו להתרשם ממבחר מטבחי פולימר מעוצבים מבית היוצר של יגל מטבחים. במטבחים אלו תוכלו למצוא את כל הנדרש על מנת לעטר את חדר השירות שלכם במיטב התמורות, שיסייעו לכם להסדיר עיצוב מן המעלה הראשונה. נגריית המטבחים “יגל מטבחים” שמה לה למטרה לשווק מטבחים מודרניים שישמחו לבב אנוש ויאפשרו גם לכם למצו את הנישה המושלמת להכנת מזון ובילוי איכותי. את הצעד הראשון לקראת מטבחי פולימר חדשים מתחילים כאן!

 

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם