במאמר שלפניכם נספק מידע תכליתי וחשוב אודות מטבחי פולימר, המטבחים שרבים שואפים להסדיר בביתם. מטבחים אלה, על אף כי אינם מבוססים על עץ מלא, מציגים רף חדש של עמידות ובכך מעלים מאד את רמת הפרקטיות שבעבודה בתוכם. מכלול האפשרויות הרב שעומד לפתחכם מאפשר לעצב את המטבח בהמון דרכים וגם לגבש את המבנה שלו בלא מעט מהן. מה אתם צריכים לדעת על מטבחי פולימר לפני שתחליטו לרכוש אותם?

חומר בינוי חזק ועמיד – ייעודי למטבחים

חומר הייצור העיקרי של מטבחי פולימר הוא MDF, תערובת של עץ טבעי עם חומרים מלאכותיים. ה- MDF אמנם זול משמעותית מהעץ, אך הודות לתכונותיו והודות לחומר השיפוץ שיידון בהרחבה בפרק הבא, הוא נחשב חומר חזק מאד אשר מסוגל להתמודד בהצלחה עם טריקות של דלתות, ניקיון עם כל סוגי החומרים ועוד. עמידוּת היא תכונה חשובה מאד במטבחים וכשרוכשים מטבחי פולימר לשימוש ביתי עצמי היא מקבלת משנה תוקף.

חומר ציפוי בעל תכונות מיוחדות ונדירות

חומר הציפוי הוא כמובן הפולימר. הוא ניחן בהמון תכונות שלא ניתן למצוא בחומרי ציפוי אחרים. למשל, בעוד שצביעה אפוקסית א זכוכית מוגבלים בתנועות הכיפוף שניתן לעשות בהן, פולימר ניתן לכיפוף ואפילו לגילוף באופן חופשי, ממש כמו עץ. בדרך זו, לוחות ה- MDF של הארונות יכולים להישאר חלקים ורק הציפוי הפולימרי מתעגל ומשנה את תצורתו בהתאם לשאיפותיכם. בדרך זו יש לכם ארון הרבה יותר עמיד מעץ, בו התכנון נעשה על פני כל המשטח ולא רק על פני משטח הציפוי. מיותר לציין כי מטבחי פולימר, בשונה ממטבחי עץ, אינם מצריכים תחזוקה שוטפת ארוכת טווח.

תכנון מטבחי פולימר ברמה האישית

אנו ממליצים תמיד להתחיל מתכנון מרכז החדר, כי שם נמצא כרטיס הביקור העיצובי העיקרי. מומלץ לתכנן את אי המטבח, את כסאות הבר שיעטרו אותו ועל פי כך, את כסאות פינת האוכל שמחוץ למטבח ואת פתרונות האחסון שבתוכו. כאשר אתם מתכננים אי למטבח, שאר המטבח יהיה קל מאד לזיהוי ורכישה על מנך ליצור תאימות דקורטיבית.

יגל מטבחים – מטבחי פולימר ברמה גבוהה במיוחד

בואו לרכוש את מטבחי הפולימר הבאים שלכם בבית יגל מטבחים וליהנות מכל היתרונות! מטבחים לבניה בנגריה מקצועית, כולל התקנה ותעודת אחריות. ריבוי האפשרויות לבחירת העיצוב הופך את יגל מטבחים לספק כדאי מאד בתחום, שכן רבים הצליחו לעצב דרכו את המטבח והם נהנים מחדר המספק את הצרכים התפעוליים, ומגובש בעיצוב מרהיב ביותר.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם