מטבחי יוקרה מתוכננים על ידי נגריית מטבחים עבור הלקוח. בשונה ממטבחים רגילים, הם מתבססים על נישות פתיחה ותפעול קלות ויעילות וגם על עיצוב משובח ביותר בכל רחבי החדר. במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד על מטבחי יוקרה ולגבש את בחירתכם בהתאם.

טיפ מס’ 1 – הגדרת יעדי המטבח בהתאם לתקציב

בדרך כלל, מטבחי יוקרה מעץ מלא ידרשו את התקציב הגבוה ביותר בתחום, בעוד מטבחי MDF שהוא תחליף זול יותר, ידרשו תקציב יותר נמוך. מה שלא הרבה אנשים יודעים הוא ש- MDF בבסיס מורכב גם מעץ מלא אבל לא בכמות המספקת לבניית מדף, ארון, מגירה ומשטח עבודה, ולכן משתמשים בבליל שלו עם חומרים תחליפיים. על מנת שה- MDF יעפיל לרמת העמידות של עץ – משתמשים בחומרי ציפוי לשם חיזוק החומר, כמו פולימר ופורמייקת HPL.

טיפ מס’ 2 – הגדרת מבנה המטבח בהתאם לציפיות

ניתן לבנות אי למטבח, מזנון מרכזי מזדקר עליו ניתן לאכול ולעבוד ומתחתיו – להסדיר פתרונות אחסון נוספים לאלו הקיימים בשאר חלקי המטבח. ניתן לתכנן מטבח ללא אי, בעל מיפוי חלק ללא הזדקרות. במקרה זה, מומלץ לרכוש שולחן בר על מנת להציב במטבח עמדת ישיבה מוגבהת, אך אין זה מחויב המציאות. מי שעושה כן עשוי לחסוך את רכישת פינת האוכל בבית קטן ללא משאבי שטח מרובים. גיבוש מבניהם של מטבחי יוקרה חשוב מאד עבור הטיפים הבאים שיעסקו כל כולם בתכנונם החזותי.

טיפ מס’ 3 – גיבוש גוונים אפשריים למטבחי יוקרה

את גווני מטבחי היוקרה חשוב לגבש בהתאם לעיצוב שאתם מייחלים לו במטבח. מומלץ להיעזר במעצב פנים ולא לשכוח שלא לבחור “בערך” צבע כמו שראיתם לפני כן. חשוב להישאר עקביים ולכן כל פריט שצריך להיצבע באותו צבע, ייצבע בו על מנת למנוע מצב של ריבוי עיצובים שונים זה מזה במרחב המטבח.

טיפ מס’ 4 – בחירת חומרי ציפוי עבור מטבחי יוקרה

מטבחי יוקה עשויים להכיל חומרי ציפוי כמו פורמייקת HPL, פולימר או זכוכית. בעוד אש פורמייקה לא ניתנת לגילוף ושינוי צורה, פולימר ניחם בזאת באופן משכנע למדי. עיצוב זכוכית נועד עבור מי שמחפש ליטוש והברקה חזותית ברחבי המטבח.

יגל מטבחים – בחירת מטבחי יוקרה חסרי תקדים

בואו לממש מטבחי יוקרה בבית יגל מטבחים וליהנוצ מכל היתרונות: שירות מצוין, עיצוב עד להתאמה מדויקת של הפריטים עבור המטבח שלכם ואיכות חומרי ייצור שנדיר למצוא במקומות אחרים. אתם צריכים מטבחי יוקרה חדשים? פנו ליגל מטבחים!

מטבח יוקרה גבעת שמואל
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם