מעוניינים לגבש מטבחי יוקרה מן המעלה הראשונה בבתיכם? כאן תוכלו ללמוד כיצד עושים זאת על הצד הטוב ביותר. במאמר שלפניכם נספק את כל הגישות אודות עיצוב מטבחי יוקרה על מנת שתוצאת המהלך תהיה הטובה ביותר שתבקשו. מטבחי יוקרה מספקים למשתמש הרגשה נהדרת וגם נראים מעולה כשמתבוננים עליהם מבחוץ ומבפנים. כיצד ניתן לממש זאת ביעילות ובקלות? להלן ההסבר המלא.

הכל מתחיל בנגריית מטבחים מקצועית

נגריית מטבחים מקצועית מביאה לפתחכם את מיטב העיצובים והתשתיות בתחום המטבחים. מטבחי יוקרה מטעמה של נגריית מטבחים אינם חייבים להיות מבוססים על עץ מלא. ידוע כי תשתית זו נחשבת ליקרה ולמורכבת ביותר, אבל אפשר לבחור מטבח המבוסס על לוחות MDF. לוחות אלה משולבים בעץ אמיתי ובחומרים מרוכבים מלאכותיים היוצרים יחדיו תחליף איכותי מאד לעץ הטבעי ומצריכים הרבה פחות ק”ג ממנו בשביל לעבות את עמדות העבודה והארונות השונים. גם עץ וגם MDF נהוג לחפות ולצפות ועל כך – בפרק הבא של המאמר.

ציפוי מטבחי יוקרה מהמעלה הראשונה

כאשר אתם בוחרים מטבח MDF, הדרך שלכם לצפות אותו היא או על ידי HPL (פורמייקה) או באמצעות פולימר או פשוט לצבוע טבעית את הרכיבים השונים בצביעה אפוקסית בתנור. מכל השלושה, פורמייקה בדרך כלל מתאימה לעיצוב מודרני בשל אי היכולת לגלף ולכופף אותה, פולימר עשוי להתאים לעיצוב כפרי או מודרני וצביעה בתנור – בעיקר לעיצוב כפרי בשל טכניקות הצביעה שמסוגלות לדמות כיפופים וגילופים. מבחינת טיב העמידות של החומרים, פורמייקה ופולימר מאד עמידים וצביעה בתנור מצריכה קצת זהירות בניקיון ובעבודות התחזוקה שלא צריכות להיות מסיביות מדי בשל חשש לדהייה. מטבחי יוקרה מעץ מלא ניתן לחפות גם עם זכוכית בעיצובים שונים וברמות הברקה מגוונות.

יגל מטבחים – מטבחי יוקרה מובילים בתשתיות ובעיצוב

חברת יגל מטבחים משווקת עבור לקוחותיה מטבחי יוקרה מן המעלה הראשונה. מטבחי היוקרה של יגל מטבחים מאפשרים לעבוד בקלות לכל אורכם ורוחבם, להשתמש בפתרונות אחסון מאד מדוגמים וליהנות משרידוּת וכושר עמידוּת גבוה של כל רכיב במטבח. אם אתם זקוקים לכינון מטבחי יוקרה איכותיים, בחברת יגל מטבחים יוכלו לסייע לכם להגשים זאת על הצד הטוב ביותר. החברה חולשת על כל תחום המטבחים וניחנת בבנייה איכותית גם של תשתיות קבע כמו עמדות עבודה ואיי מטבח וגם של פתרונות אחסון משוכללים ומותאמים אישית. למידע נוסף, פנו למומחים של יגל מטבחים והתחילו לעצב לעצמכם את חלום מטבחי היוקרה!

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם