מהם מטבחי זכוכית ומדוע מאד מומלץ לתכנן אותם בבתי מגורים? כאשר אתם מתעדכנים אודות מטבחים חדשים שניתן להסדיר בבתים, ודאי עלה הנושא של מטבח פולימר או פורמייקה. צריך להבין שאלו מטבחי עץ או MDF (תחליף עץ מלאכותי) ולרוב הם יהיו מטבחי MDF כי עץ בדרך כלל אינו מגיע עם ציפוי מסוגים אלה. על גבי ה- MDF נהוג לצפות או בפולימר או בפורמייקה. מה שמעטים יודעים הוא שניתן לצפות את הלוחות הללו גם בזכוכית. ציפוי זה מעניק עושר עיצובי וברק ברמה גבוהה ביותר למטבח והופך אותו להיות אטרקטיבי במיוחד למראה.

גיבוש מבנה המטבח

למבנה המטבח משמעות מיוחדת מאד כי הוא קובע את המיפוי שלו: היכן יעמוד כל ארון, כל מקרר וכל מדף, האם תהיה אצטבת אי למטבח ואם כן, איפה היא תמוקם, ועוד. גיבוש יסודי של מבנה המטבח למעשה מוציא לדרך את הפרויקט שלכם, כי מכאן זה רק כרוך בכניסה לחברת מטבחים, בבדיקת מידות התשתיות השונות ורכישתן. את המבנה מומלץ לגבש בהתאם לגודל החדר המיותם אותו אתם צפויים להפוך למטבח.

תכנון עיצוב המטבח

ניתן לתכנן את עיצוב המטבח בשלל דרכים. דרך אחת היא לעטר את לוחות העץ או ה- MDF בזכוכית חלקה בצבע שקוף. לרוב, זה מה שהולך במטבחים מודרניים בהם הצורך הוא להבריק את הצבע הבהיר ממילא. במטבחים כפריים, לעומת זאת, נהוג להשתמש בזכוכית יותר כהה ולעתים יותר מחוספסת בשביל להדגיש את האינטימיות שבעץ כחומר גלם עיקר, שמתגבש בצבע הטבעי שלו, לרוב חום כהה. חשוב לתכנן כל ארון ומגירה בהתאם לגודל המטבח ועל פי צרכי האחסון שלכם. חשוב לתכנן את עמדות העבודה על פי הגודל שניתן להציב בחלל המטבח. מטבחי זכוכית יכילו משטחים בהם יש רק זכוכית ללא משטח תחתון, למשל בדלתות הארון. שם, מאד מומלץ לעטר אותם על מנת לבטא את מלוא איכות העיצוב בחזית.

יגל מטבחים – מטבחי זכוכית מן המעלה הראשונה

בואו לרכוש מטבחי זכוכית מבית יגל מטבחים, המומחים שלכם למטבחי בוטיק. ביגל מטבחים מתמחים בהטמעת שכבות ציפוי זכוכית על גבי ארונות ומשטחי עבודה של מטבחים. בחירת דרך זו לציפוי המטבח נחשבת יוקרתית ומוצלחת מאד בשל טיב התוצאה שיתקבל. זכוכית, בהשוואה לפולימר או פורמייקה, הנה חומר ציפוי הכי מבריק והכי נוצץ שניתן לחשוב עליו. ניתן ללטש אותו בהמון דרכים ולשלוט במוטיב זה בהתאם לציפיות. למידע נוסף, פנו למומחים של יגל מטבחים!
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם