בין אם המטבחים שאתם מתכננים לבנות מבוססים על עץ מלא ובין אם על MDF, אחת הטכניקות להבריק אותם היא על ידי ציפוי זכוכית. ציפוי זה אידאלי למטבח ובו ארונות זכוכית רבים, כי אז הזכוכית שעל פלטות העץ וה- MDF תיראה זהה לזו שלהם, מה שיאפשר רציפות עיצובית בכל המרחב. במאמר זה גיבשנו עבורכם מספר טיפים תכנוניים לעיצוב מטבחי זכוכית.

טיפ לבחירת זכוכית של ארונות

המטבח שלכם יכול לשמש כחדר אורחים נוסף לפינת האוכל, במיוחד אם יש בו אי למטבח. אם אתם מעוניינים לשמר את הפרטיות בתוך הארונות ושלא ידעו מה יש לכם בתוכם, מומלץ לבחור פלטת זכוכית עם התזת חול המטשטשת את התכולה הפנימית. לחילופין, ניתן לבחור בדגם ובו זכוכית שבחלקה היא שקופה מלאה ובחלקה התזת חול מטעמים עיצוביים.

טיפ לבחירת זכוכית לציפוי

זכוכית הציפוי מומלצת לקביעה על בסיס מראה זכוכית הארונות אך אין זה מחייב המציאות. בסופו של דבר, לכל נדבר במטבח  זכוכית – ישנן המטרות שלו. אם יש לכם ארון עץ או MDF חום וכל מה שאתם מחפשים הוא להבריק אותו, ייתכן כי דגם זכוכית התזת חול לא יעשה את העבודה אבל דגם של זכוכית מבריקה וחלקה דווקא כן. בקו מעבר בין ארון ובין משטח עץ, מומלץ כן לחבר בין הפרטים במודולציה ושלא יראו ישר שינויים בין הזכוכית שעומדת באוויר בקדמת הארון לבין זכוכית להברקת מטבחי זכוכית.

טיפ לגיבוש חומרי הייצור של מטבחי זכוכית

אנו ממליצים על אחד משני חומרי הייצור הבאים: עץ מלא או לוח MDF. עץ מלא, אין צורך לפרט, נחשב לעמיד ולחזק שבחומרים, כשיר לגילוף מלא ולא רק של הפורניר שלו, ועל כן כשיר גם לעלרוד וכיפוף באופן מלא. MDF לעומת זאת, הנו שילוב של עץ עם חומרים מלאכותיים ויוצר תוצאה מצוינת מבחינת עמידוּת במטבח. לכן, מי שמתעניין בחיסכון במחיר העץ ינהה ככל הנראה אחר לוחות MDF.

יגל מטבחים – מטבחי זכוכית איכותיים ביותר

בואו לתכנן מטבחי זכוכית מבית יגל מטבחים ולגבש את כל התמורות החשובות ביותר בחדר השירות שלכם. יגל מטבחים מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של עיצובי זכוכית מהודרים על גבי עת ולוחות MDF מן המעלה הראשונה. רכישת מטבחי זכוכית ביגל מטבחים מספקת לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מהשגרה בחדר השירות ולהשתמש בו באופן תכוף כמעט ללא בלאי נצבר. למידע נוסף, פנו למומחים של יגל מטבחים!

 

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם