במאמר זה נשתף אתכם בבחירת אחד המטבחים המורכבים ביותר, הלא הוא המטבח הכפרי. מדוע הוא מורכב? משום שבשונה מהמטבח המודרני, הוא עשוי שכבות עיצוב מרובות, המבוססות על מבנה, צורה, גוון ומעליו פרזול. כל ארון, כל שיש עבודה וכל משטח מזנון לא נראים חד שכבתיים אלא כאלו שנעשו ללא חת כשהם ניחנים במראה מורכב ביותר. כיצד מומלץ לגבש מטבח שכזה?

ראשית כל, התחילו לגבש את המבנה

המטבח הכפרי מתחיל ונגמר במבנה שלו. בזה זה מסתכם ובכך יש להתמקד על מנת להגיע לחדר עם אופי משל עצמו שירגש את מי שנמצא בו. מבנה המטבח עשוי להיות רציף או מחולק עם אי למטבח. אי המטבח עשוי להיות מזנון בר בלבד או גם עמדת אחסון עם ארונות תחתונים על הבסיס שלו. ברחבת המטבח, ניתן לעבות את הקירות עם ארונות עליונים, תחתונים או שילוב של השניים. עמדת העבודה עשויה להיות מבוססת על עמדת תאורה מעליה. לחילופין, המטבח יכול להיות מואר בכללותו באמצעות מנורת תקרה.

שנית, ממשו את העיצוב הכפרי המועדף עליכם

מהו העיצוב הכפרי המועדף עליכם? עץ מבוקע או עת מולבן? האם העץ יכול להיות סימטרי בגוון שלו? ואם כן, באיזה גוון? כהה או בהיר? אלו ידיות פרזול תהיינה לכם בארונות? גדולות? קטנות? מרובעות? עגולות? האם אי המטבח ייראה דק או עבה? באיזה עובי יהיה ניחן המזנון? מומלץ לבחור משטחים דקים ככל שגודל המטבח יותר קטן, ביחס ישר.

שלישית, בחרו את מקום הרכישה המועדף

מקום הרכישה המועדף צריך להיות חנות מטבחים מקצועית, בה ניתן למצוא מגוון רחב של מטבחים בהתאם לצרכים שלכם. כאשר ניגשים לפורטל מטבחים מקבלים בדיוק את הנדרש לכם: מגוון סחורות רחב של מטבחים ומוצרי חשמל ותשתיות, מהם ניתן לבחור את המתאימים ביותר למטבח שלכם. התרכזות בשלבים התכנוניים כמה פסקאות לעיל תסייע לכם רבות לממש בחירה קלה ופשוטה.

רביעית, כך מומלץ ליישם בפועל את הבחירה

את הבחירה מומלץ לבצע באמצעות הדמיית מחשב של מטבחים מעוצבים על מנת להעניק לעצמכם את מגוון אפשרויות העיצוב מבלי לצאת מהבית. ניתן לקרוא אודות המוצרים ולדפדף בתמונות השונות עד למציאת התשתיות המתאימות עבור חדרכם.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם