מטבחים מודרניים נראים במיטבם כאשר הם מגובשים בצבע לבן בארונות ובשיש קרמי מלבני במשטח העבודה ובאי המטבח. ידיות הפרזול ופרזול המדפים דקים ובחלק מהמקרים אינם קיימים בשביל לבסס מינימליזם דקורטיבי, כיאה לשיטה החדשנית לעיצוב הבית, ובפרט – לעיצוב המטבח הביתי. במקבץ טיפים זה נספק את כל המידע שאתם צריכים בשביל לממש רכישת מטבחים מודרניים כנדרש.

גבשו את מבנה המטבח הנדרש

במטבח גדול מומלץ לבחור דגם עם אי מרכזי על מנת לנצל את המקום הפנוי בדרך מיטבית וליהנות מפתרונות אחסון כפולים (בארונות ובאי) ומפתרונות עבודה כפולים (במזנון הצידי ובאי המטבח). במטבח יותר קטן ניתן למקם את האי בגבול שבינו לבין הסלון או פינת האוכל ובכך להשמיש אותו כמעין מזנון הגשת אוכל באמצעות כלי חלוקה גדולים. מבנה הארונות שלכם צריך לכלול מקום למכשירים החשמליים, ביניהם המקרר, המדיח והתנור.

פנו רק לחנות מטבחים מקצועית

זה לא סוד כי מטבחים מודרניים הם תשתיות הבית הנמכרות ביותר כיום, וניתן למצוא אותם בכל מקום שעוסק בעיצובו: החל מחנות הכל בו הביתית ועד חנויות שיפוצים. ברם, רק בחנות מקצועית שעוסק במטבחים באופן בלעדי תקבלו את התשתיות הטובות מכולן, את העץ האיכותי מכולם, וגם את תחליפי העץ המשובחים ביותר שניתן לבקש, עבור מי שאינו מעוניין במוצרי עץ מלא במטבחו. רק חנות מטבחים מקצועית מסייעת לכם להגשים את המטבח בדרך מיטבית ובצורה הכי מקצועית שאפשר לבקש. בנוסף, חנות מטבחים מקצועית מכירה היטב את המראות של מוצרי החשמל למטבח במתכונתם המודרנית והיא תנסח עיצובים שיתאימו לשילוב אותם מכשירים בקלות כאשר תצטרכו לרכוש אותם.

ממש את התכנון באמצעות הדמיית מחשב

את התכנון של מטבחים מודרניים ניתן לממש בקלות באמצעות הדמיית מחשב של חנות מטבחים, בקטגוריית מטבחים מודרניים. באמצעות שלל דוגמאות של מטבחים מודרניים ניתן ללמוד על סגנונות שונים של פתיחת ארון, גיבוש עיצוב שיש העבודה ועוד. זיהיתם דגם רצוי של מטבח? פנו לחנות. זיהיתם דגם שיש להקצות בו מספר שינויים? פנו למחלקת הייעוץ וקדמו את החזון שלכם באופן מיטבי. בדרך זו אתם מגיעים אל מטבחים מודרניים על פי תכנונכם בקלות וביעילות רבה!

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם