שנת 2022 כבר החלה ועימה הגיעו כל הטרנדים המובילים והחדשניים לעיצוב המטבחים. אז איך תבחרו את הטרנד שמתאים לכם? כיצד תתאימו את מטבח מעוצב לבית ? ואיזה מעצב יעצב לכם בדיוק לפי הטעם שלכם? המומחים של יגל מטבחים על הטרנדים המובילים:

ענף המטבחים עבר בעשור האחרון התפתחות מואצת. ממטבחים שנעשים על ידי קבלן במקרה הפשוט או על ידי נגר פרטי במקרה היותר יוקרתי, היום נפוץ טרנד מטבחים מעוצבים, רובם אף מתוכננים על ידי מעצבים בעלי ידע רב ומומחיות, החומרים מגוונים יותר, כבר לא עץ מלא בצבע כהה מהגוני ואחיד, הפיתוחים שהיו בקצוות הדלתות פינו את מקומם לעיצובים מודרניים חתוכים ומהוקצעים היטב. הטרנדים שילכו איתנו בשנת 2022 יכללו בתוכם את החומרים ממנו עשוי המטבח, את העיצוב שלו ואת המראה הכולל.

טרנד המטבח הגדול

בעשור האחרון עברו המטבחים הביתיים מהפכה של ממש, זהו כבר לא מטבח אינטימי שבו האפייה והבישול מתרכזים בשיש שליד הכיורים, גם אם הוא הכי יפה והכי איכותי, מטבחים מעוצבים חדשים בעלי אי לבישול ואפיה, האי הוא מקום של כבוד ולב ליבו של הבית. הוא מותאם לחלל הגדול , לחיפויים ועובד בהתאמה עם כל השפה שבה נבנה המטבח כולו. הבישול היא כבר לא מלאכה שנעשית כלאחר יד, והאוכל הוא לא משהו שמסיימים והולכים. המטבח הופך להיות חלק עיקרי ובעל משמעות, וכך גם הליכי הבישול והאפייה שמעניקים לבני הבית תחושת ביתיות, ניחוחות מגרים ומקום לגיבוש כל בני המשפחה. ישנם מטבחים מעוצבים שבנויים אף לאירוח, ואז האי של הבישול הופך להיות גדול יותר. במטבחים אלו יש מקרר גדול יותר ותנור גדול יותר, הכל כדי לתת הרגשה טובה ולהפוך את עניין הבישול והאפייה לחוויה מרכזית בארוחה או באירוח.

עיצוב מטבחים במגוון של חיפויים וטכנולוגיות חדשות

בשנת 2022 אנחנו כבר לא מוצאים מטבחים גנריים שקיבלנו מהקבלן. אנחנו מתכננים את המטבח מראש, עם מקום ספציפי לכל חוויה אותה נרצה במטבח שלנו, אם מדובר בבר מים ספציפי שבחרנו, אם מדובר במיקרוגל או תנור מיוחד למידותינו, ואם מדובר אפילו בחיפויי המטבח עצמו עוד לפני שנכנסנו לטכנולוגיה במכשירים ובאביזרים עצמם. המטבח כבר לא עוד מקום בבית, והנשים שפעם היו משועבדות לניקוי בישול ואפיה כבר מקבלות מקום של כבוד גם במטבח. ישנם חיפויים בטכנולוגיות מדהימות וחדשניות שמעלימות כתמים, שהופכות את המשטחים לסטריליים ואנטי בקטריאליים, והופכות את מלאכת הבישול האפייה והאירוח למלאכה אהובה וקלילה, בעלת ערך וחוויה נעימה. למשל הציפוי הנאנו טכנולוגי (תוכלו לקרוא כאן באתר על הציפוי בהרחבה) שיכול להעשיר מטבחים מעוצבים ויהפוך את המטבח שלכם למרשים ועמיד לאורך זמן. החומרים בשנת 2022 יהפכו עשירים יותר, ייחודיים יותר ובעלי ערך מוסף. חלק מהחומרים אף ידברו בשפה ירוקה, מותאמת לסביבה, כך שהלקוח יוכל לבטא את הערכים עימם הוא חי גם במטבח שלו.

חוויות שימוש בפרטים הקטנים

כמו שכולנו נוהגים לומר, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. כאשר הנוחות מגיעה למקסימום שלה, וההקשבה לצרכי הלקוח היא ערך ראשון במעלה, גם חוויה במטבח יכולה להפוך להיות עילאית. קחו למשל תאורה ייחודית שמובנית בדיוק על פי צרכי הלקוח, אם היא מיועדת להארת משטחי בישול ואפייה ספציפיים, ואם היא תאורה ייחודית שיכולה לשמור על האוכל חמים עד שיבואו האורחים, מבלי לייבש את האוכל. דלתות שנטרקות בשקט, או שנפתחות דרך נקישה קלה ואפילו במגע יד, כל הפתרונות האלו יכולים להפוך את השהות במטבח לחוויה לא פחות ממדהימה. וכך תיראה השנה הנוכחית. עם השקעה מקסימלית בנוחות, בקיצור תהליכי עבודה, ובהקשבה לצרכים הכי קטנים אך משמעותיים של הלקוח. גם אצלנו ביגל מטבחים קשובים לכל הצרכים שלכם. אנחנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ עם המומחים שלנו ולבחור לעצמכם את מטבח מעוצב המתאים לכם.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם