כל מי שעיצב אי פעם מטבח, מי שתכנן או מי שביקש לעשות זאת יודע כי מדובר במלאכת מחשבת, הדורשת תכנון רב עוד לפני ההגעה לשלב הביצוע. כל שנה מביאה עימה את החדשנות שלה, ועם כל חדשנות מגיעים טרנדים ייחודיים שלא היו בשנה שלפני. המומחים של יגל מטבחים מדברים על מטבחים מעוצבים לקראת 2022:

צבעים עזים

מאז ומתמיד אנחנו זוכרים את המטבחים שלפני עשרים ושלושים שנה, הם התחילו באריחים בצבע חום וחרדל מעל השיש, לאחר מכן הגיע הצבע הירוק שכבש כל חלקת שיש טובה, ולאחריו ניסו ליישם את התיאוריה הקלאסית והפכו את השיש לחום כהה או אפילו שחור מנצנץ. כל אלו ביטאו את העשורים שחלפו זה מכבר. עם התפתחות התחום האדריכלי והעיצובי, יחד עם הרשתות החברתיות שהחלו לצוץ בכל פינה טעמה של האנושות השתבח ולא תראו עוד מטבחים מעוצבים עם שיש בגוונים מתים או לא אסתטיים לעין. צבע השנה של שנת 2022 הוא סגול! ועל אף שלא הייתם מאמינים שניתן לשלב צבע כה עז בבית מודרני מעוצב ברמה גבוהה, תתפלאו לשמוע שהצבע משתלב היטב אפילו במטבחי יוקרה. בשנים האחרונות מעצבים ואדריכלים נוהגים לשלב צבעים עזים בתוך המטבח, אם בארונות או בשיש, אם באי הבישול או בתנור האפייה, כך הם מכניסים חיים וטוויסט חדשני במקום שיכול להיות אפרורי ומשעמם.

תאורה נוף ואוויר לתוך המטבח

אם עד היום הכרנו היטב את שואב האדים שהיה לנו לחלון מעל השיש, והאור הלבן שהאיר את האורז כשבררנו אותו. בשנים האחרונות נלקחה בחשבון גם התאורה מבחוץ בתהליך עיצוב המטבח שלנו. לא עוד חלונות קטנים עם וילון תחרה שמתלכלך מהאדים וסופג כתמי שמן, מהיום אמרו חלונות גבוהים ועצומים שיאירו את המטבח באור השמש, משטחי זכוכית שניתן לנקות בקלות ובמהירות, ואפילו לא צריך וילונות, אלא הנוף שבחוץ מהווה תפאורה נהדרת לאוכל המתבשל. מטבחים מעוצבים אינם עוד חלל אטום וקטן, הנסתר מהעין, אלא חלק מהותי ומרכזי בבית, ולכן גם העיצוב שלהם הופך להיות עוצמתי וחוויתי, כך שיגרום לאנשים המבשלים והאוכלים להרגיש חלק בלתי נפרד מכל הבית, ולראות במטבח חלק אינטגרלי מהיום יום שלהם.

אלמנטים שונים ומעורבים

כבר לא חזית אחידה של כל המטבח מאותו האלמנט, ואותו הצבע, מהיום שם המשחק הוא וורסטיליות. גיוון בחומר. לא רק שיש אחיד, אלא שילוב אריחים ייחודיים, אבני שיש מעניינות, בטון וחיפויים שונים. החומר ביד היוצר והחוויה מגוונת ומעניינת יותר. מטבח מעוצב הופך לחלל אסתטי עם אמירה אדריכלית מובהקת. כבר לא משקיעים רק בסלון אלא גם בחלל המטבח. הברזים שונים, השקעים והנורות, כל החומרים עוברים יד מעצבת ומותאמים לחלל המרכזי. במטבחים כבר יש אמירה עיצובית, אמירה טכנולוגית ואמירה חווייתית.

התאמה אישית

לכל אדם דרכו שלו, הפתגם הזה לא נאמר רק על אנשים שטסים בחלל, אלא לכל אחד ואחת מאיתנו יש דרך ויש חזון, יש הרגלים ויש תחביבים. וכיום, אנשים שמזמינים מטבחים מעוצבים מעוניינים לבטא את עצמם ואת האמירה שלהם דרך המטבח. זה לא סתם חלל שאמור לשרת אותם, אלא חלל בעל משמעות עבורם. לעיתים הלקוח מעוניין במטבח בסגנון יותר קליל וכפרי, משהו שיבטא את הרקע שלו, או אדם אחר מעוניין במטבח בסגנון מלון, שיבטא את אהבתו ליוקרה ולמודרניזציה. נשים בחלקן יאהבו את המטבח מאד פונקציונאלי אך עם זאת לא יתפשרו על היופי, ומשפחות יבקשו את החלל המגבש והאינטימי שיעניק להם זמן משפחה.

אנחנו ביגל מטבחים יודעים להתאים לכם את המטבח לכל הצרכים שלכם, אנחנו נמפה את הבקשות, התשוקות והיכולות שלכם, ונדע להביא אותם לידי ביטוי במטבח שמוכן במיוחד עבורכם.

מטבח מעוצב הבית של משפחת כהן - מטבחי נאנו מטבחים
שחור הבית של שירן ואיציק - מטבחי צבע בתנור
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם