מחוברים לטבע ולאדמה? כנראה שתבחרו במטבח מעץ מלא

למטבחים המעוצבים בעץ סגנון ייחודי ויוקרתי המשלב יוקרה לצד חיבור לטבע. 

גווני העץ מעניקים תחושת חמימות למטבח ולבית כולו.  המטבחים מעוצבים ממגוון רחב של עצים כגון: עץ אלון, מייפל, אגוז, דובדבן ועוד ולכל אחד מהם הצבע והמרקם הייחודי לו. כאשר בוחרים לעצב מטבח מעץ מלא יש לזכור כי עורקי העץ ישאירו חותם על כל דלת ודלת במטבח וכל אחת מהן תקבל גוון ומרקם שונה מהאחר. כולן יחד בשילוב הצבע הנבחר למטבח כולו, יעניק לכם מטבח מעוצב בהרמוניה מושלמת שאין שניה לה.

הבתים של יגל מטבחים

מטבחי עץ מלא

מטבח עץ מלא של דנה ודניאל

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח עץ מלא של שירן וערן

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח עץ מלא של חגית ועמית

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבחי עץ מלא

כשאתם שומעים את שלושת המילים “מטבח מעץ מלא”, מיד עולה בכם תחושת היוקרה והאיכות. מטבח מעץ מלא הוא סמל לשימוש בחומר משובח במיוחד, מושקע ואנין טעם. מטבח מעץ מלא הוא מטבח משפחתי, חמים, מושקע מאוד ובעל מראה מרהיב. המומחים של יגל מטבחים ישמחו לייעץ לכם בתחום ומסבירים את היתרונות בבחירת מטבח מסוג זה:

מה זה מטבח מעץ מלא

העץ המלא בהגדרתו הוא עץ טבעי שלא עבר תהליכים של עיבוד, הינדוס, גריסה, הפיכה לשבבים וכדומה. מדובר בעץ כשהוא בצורה הכי קרובה לצורתו הטבעית. מאחר והוא כזה הוא יהיה עמיד לאורך זמן רב, שלא כמו חומרי עץ או דמויי עץ אחרים שמתמוססים, מתפרקים ומתבלים במהירות. בניית מטבח מעץ מלא היא בניה המתחשבת בסביבה מאחר והעץ הטבעי מתכלה כהוגן ואינו עובר עיבודים למיניהם.

עץ מלא למראה טבעי

העץ המלא מעניק למטבח שלכם מראה טבעי, אך כמובן שהוא תלוי בסוג העץ, האם מהגוני כהה המייצר תחושה מלכותית, או עץ דובדבן קליל ונעים לעין. העץ המלא מיועד לשימוש בכל חלקי המטבח, הוא מתאפיין בטקסטורה טבעית, ויכול להגיע בשילוב של חומרים נוספים, מתכת, זכוכית, ואף להתחלק לסוגי עצים שונים. העץ הטבעי מתאפיין במעט שונות בין חלק לחלק מאחר ואין לנו שליטה על אחידותו של צבע העץ הטבעי, ולכן זה מה שמייצר חוויה מסוג אחר, של קרבה לטבע, לחומרים המשובחים שהטבע מעניק לנו.

עץ מלא משובח

אם אתם מעצבים מטבח ומעוניינים להשקיע בו לטווח ארוך, להשקיע בחומר שנחשב לאיכותי ביותר, ליוקרתי ומרשים, השקיעו במטבח מעץ מלא. אצלנו ביגל מטבחים ממליצים על מטבח מעץ מלא למשפחות שמעוניינות במטבח מצד אחד טבעי ופרקטי ומצד שני עמיד ומשובח. זוהי יוקרה שאיננה מתבטאת בטכנולוגיה חדשנית אך ידועה באיכותה לשנים רבות.

סוגי העץ המלא המתאימים למטבח

המומחים של יגל מטבחים מבדילים בין סוגי העצים שיתאימו למטבח שלכם, לכל מטבח יתאים סגנון אחר של עץ טבעי: עץ אלון למשל מתאים יותר לארונות אחסון ופחות לארונות מטבח, מאחר והוא חומר רגיש ופחות עמיד במים ולא יעמוד בפני העומס שיש במטבח (כתמים, אדי בישול ואפייה וכדומה) . לעומתו עץ המייפל הוא אחד החומרים שמשמים לבניית מטבחי יוקרה יפים, עם זאת יש לקחת בחשבון שלעץ המייפל יש נטייה להצהיב עם השנים ולכן כדאי לבחור עץ חדש ומשובח שיחזיק אצלכם לשנים רבות. גם עץ ליבנה משמש לבניית ארונות מטבח והוא איכותי ועמיד. ואילו עץ האוקומה הוא העץ המומלץ ביותר להכנת גוף ארונות המטבח. כך או כך אם תגיעו אל המומחים מיד הם ידעו להסביר ולהתאים לכם את סוג המטבח שיתאים בדיוק לבית שלכם. חשוב להדגיש כי העץ המלא נענה לשינויי מזג האוויר ושינויי טמפרטורה מכל מיני סוגים, והוא אף רגיש יותר באופן כללי לחשיפה למים ולשמש, ולכן יש להתייחס אליו כראוי. ולבדוק היטב האם זהו סוג העץ שיתאים לחלל המטבח שלכם, בכפוף לכל התנאים שמסביב. שקלתם לעצב מטבח מעץ מלא? צוות יגל מטבחים ישמח לייעץ ולהתאים מטבח לביתכם ומשפחתכם.

הכל אודות מטבחי עץ מלא

מטבחי עץ מלא - כל השאלות ותשובות

ישנם שלושה עקרונות לבחירה חכמה של מטבחים מעץ לבית: איכות, תכנון חכם ועיצוב. בכל מה שקשור לאיכות חשוב לוודא שאתם בוחרים במטבח שיש עליו אחריות, שמיוצר במפעל מוכר ושתהליך הייצור עובר בקרה ופיקוח. בנוסף, חשוב לוודא מהם חומרי הגלם שמהם נבנה המטבח. 

תכנון חכם פירושו התאמה מירבית לצרכים שלכם. לכל משפחה או זוג יש צרכים שונים בבחירת מטבח לבית. מה חשוב לכם? איך אתם מתנהלים במטבח? איפה אתם לא מרוצים מהמטבח הנוכחי שלכם ומה הייתם רוצים לשפר בו? אלו שאלות שיעזרו לכם להבין איך לגשת לתכנון. 

עיצוב הוא שם כולל למגוון רחב של סגנונות עיצוביים וכשמדובר במטבחים האפשרויות בלתי מוגבלות – בואו לביקור באולם התצוגה, ספגו השראות ברשת ושימו לב לעיצובי המטבחים בבתים שבהם אתם מתארחים. הדברים האלו יעזרו לכם להבין איזה סגנון מושך אתכם.

אפשר לתכנן מטבח מעץ, אבל האם כדאי? אנחנו ממליצים תמיד להיעזר באיש מקצוע, בין אם מדובר ביועץ לתכנון מטבחים או מעצב פנים המתמחה בנושא. תכנון מטבחים הוא עולם ומלואו. גם אם אתם בטוחים שאתם יודעים הכל על תכנון מטבח, כדאי לקבל ייעוץ אובייקטיבי.

המטבחים שלנו מיוצרים ממגוון חומרי גלם איכותיים. אנחנו שמים דגש על תהליכי ייצור מתקדמים שכוללים שימוש בחומרים כמו פולימרים, זכוכית, עץ מלא, נאנו חלקיקים, פורמייקה ועוד. כדי להבין אילו חומרי גלם יתאימו לויז’ן המטבח שלכם, כדאי להגיע לאולם התצוגה, לקבוע פגישת ייעוץ עם מעצב או יועץ ולהכיר מראש את כל האפשרויות. 

בחירת הגוון של ארונות המטבח תלוי בתכנון השלם של המטבח ובסגנון הנבחר. יש גוונים מסוימים המתאימים לסגנון מודרני, למשל שחור, לבן ואפור וגוונים אחרים שישתלבו דווקא במטבח כפרי – תכלת, ירקרק או שמנת. כדי לבחור גווני ארון למטבח כדאי לבקר באולם התצוגה, להיעזר במעצב פנים שימליץ על שילובי הצבעים המתאימים ביותר לחלל המטבח שלכם ולקבל השראה מדוגמאות ותמונות ברשת. 

הצעד הראשון הוא לפנות למעצב פנים, יועץ או מתכנן מטבחים וליצור תוכנית עיצוב מדויקת בהתאמה אישית. אנחנו ב”יגל מטבחים” מאפשרים ללקוחותינו לקבוע פגישה עם מעצב הבית שלנו ומספקים ייעוץ והתאמה אישית לפני ייצור המטבח.