מכוונים לרמות הגבוהות ביותר של מטבחי בית? מומלץ לרכוש דגם עץ מלא. המחיר אינו הכי זול, ולמעשה יקר למדי ברוב המקרים, אבל יש למטבח זה יתרונות רבים מאד: ראשית כל, הוא ניחן בחומר חזק במיוחד שאינו זקוק לציפוי בשביל להיות חזק יותר ממה שהוא, בשונה ממטבחים מחומרי ייצור תחליפיים שאינם עץ אמיתי. שנית, העץ ניתן לעיצוב בשלל טכניקות, בשל היותו בר-גילוף וחריטה וגם יכול לקלוט צבעים באופן מרשים במיוחד שגורם להם להיראות טבעיים על גביו. כיצד מומלץ, אם כן, לממש תכנון מטבחי עץ מלא חדשים?

החליטו לגבי נישת עיצוב מועדפת – עכשווית או בעלת עיצוב עתיק

נישת עיצוב עכשווית של מטבחי עץ מלא מבטאת, למעשה, את הסגנון המודרני. היא מבוססת על עצים שנצבעו בגוונים בהירים, עם פלטות חלקות ללא גילוף. בנוסף, המטבחים הללו מגיעים ללא ידיות ובחלק קטם של המקרים, עם דגל אינטגרלי של פרזול שבקושי משפיע על העיצוב. משטחי העבודה של מטבח מסוג זה חלקים ודקים, לרוב בצורת מלבן. בנישה בעלת עיצוב עתיק, לעומת זאת, פני הדברים נראים אחרת לחלוטין. מדובר על העיצוב הכפרי הקלאסי. משטח העבודה, לדוגמה, לרוב מגיע מגולף או מסותת מאבן טבעית או ניחן בקרמיקה שעוצבה במיוחד בשביל העיצוב הכפרי, עבה, ולרוב בצבע כהה. בנוסף, הארונות והמגירות מגולפים ובעיצוב שבלוני מרהיב עין. פתרונות האחסון הללו מגובשים גם בידיות מעוצבות.

בחרו את הגוונים המדויקים שאתם מעוניינים לבסס עליהם עיצוב מטבח

ישנם כל מיני שילובים של גוונים שהולכים בייחד בדרך כלל ויוצרים מראה מיוחד. עץ אלון בהיר הרבה פעמים הולך עם ידיות פרזול בצבע שחור. עץ כהה לעומת זאת מסתדר יפה עם גוון שמנת Off-white. ניתן גם לבסס את חלקי הפרזול על אותם חומרי ייצור של המשטחים העיקריים. כשאתם עוסקים במשימה כמו בחירת גווני מטבחי עץ מלא, מאד מומלץ לעיין בדגמי מטבחים של אחרים בשביל להגיע למסקנות הנכונות לגבי עצמכם.

מטבחי עץ מלא של יגל מטבחים – לחוות את המטבחים האיכותיים ביותר

יגל מטבחים מספקת ללקוחותיה מטבחי בוטיק מזה שנים רבות. ביגל מטבחים מתמחים בתכנון ובנייה של מטבחי עץ מלא. מה בתכנון? שילוב ארונות, אי למטבח ועמדות עבודה, הטמעת פרזות מטבחים מעוצב ועבודה בכל סוגי חדרי המטבח, מהקטנים ביותר ועד הכי גדולים. לפרטים ומידע נוסף, פנו ליגל מטבחים!

 

מטבחי עץ מלא
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם