מטבחים כפריים נחשבים לאותנטיים במיוחד בשל מראה העץ המיוחד והפרזול האותנטי בידית של כל מגירה וארון. גם משטח המטבח נראה מיוחד, עם גלזורות קרמיקה משובחות או אבן מסותתת בסגנונות מיוחדים. מעוניינים לדעת כיצד לגבש מטבח /שכזה ולזכות את ביתכם בהצלחה? במאמר זה אנו מסבירים בדיוק כיצד לעשות זאת, כך שגם הבית שלכם יתאפיין במטבח אותנטי מן המעלה הראשונה.

ראשית כל, נסחו את העיצוב והמבנה של המטבח הכפרי

למטבח הכפרי – עיצוב ומבנה ייחודיים בכל בית. ישנם בתים בהם החדר המיועד להיות מטבח הנו גדול ואז אפשר לנצל את המרחב לחלוקה על ידי מזנון אי למטבח שיעמוד בנקודה מרכזית. ניתן, לחילופין, להעמיד את המזנון בצד המטבח או בפינתו אם החדר קטן יותר. אי המטבח יכול להוות גם עמדת אחסון נוספת או עמדת ישיבת בארים בלבד, ללא פתרונות אחסון מתחת. ניתן לבחור ארונות מטבח עם ידיות אופקיות או אנכיות ולהיעזר בפיתוחי העץ הנדרשים למבנהו, מבוקעים, מולבנים, וגם בצבע העץ המבוקש עבורכם, אגוז, אלון, ברוש, ועוד.

שנית, בחרו בספק מטבחים שאצלו כל מטבח נבחר מהווה שדרוג

חנות כזו היא אך ורק חנות מטבחים מקצועית, שמתעסקת במכירת מטבחים באופן בלעדי, ללא תכולת בית נוספת. מעוניינים להגיע לחנויות המשובחות ביותר בתחום הזה? ישנן חנויות מטבחים אשר מאוגדות בפורטל מטבחים. חברות בפורטל זה מעידה על מצוינותן של אותן חנויות. שיטוט באתר הפורטל מאפשר לכם להגיע למטבחים כפריים בסגנונות שונים עד למציאת המטבח שאתם מבקשים לקנות. ניתן גם לארגן מטבח בהרכבה ממספר חנויות, למשל לרכוש ארונות בחנות אחת ומשטחים בחנות אחרת.

שלישית, כך תממשו בחירה מעשית של המטבח בפועל

את הבחירה המעשית אנו ממליצים לעשות באמצעות הדמיית מחשב של פורטל מטבחים נחשב. עם הדמיית מחשב זו אתם יכולים לבחור את המטבח המושלם עבור הבית שלכם ובכך לזכות את עצמכם בכל מה שאתם צריכים בשביל לכונן שגרה מהסרטים, בדיוק כמו שתכננתם בעת עיצוב חדר זה. השירות כולל בחירה מתוך אתר מותאם, הובלה והתקנה של המטבח כמו גם תעודת אחריות עם מוצרי המטבח, אם נרכש עם מוצרי חשמל.

נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם