כל מה שרציתם לדעת על שלבים בעיצוב מטבחים – הכל במקום אחד

כבר תקופה ארוכה שאתם חשים זאת. האוכל כבר לא טעים לכם כמו שהיה לפני כמה חודשים. וזה לא שמשהו השתנה, צורת הבישול היא אותה צורת הבישול, התיבול הוא אותו התיבול, התנור והכיריים הם אותם התנור והכיריים. לכאורה, אין שום סיבה שהבישול שלכם פתאום ישתנה.

כל מה שרציתם לדעת על שלבים בעיצוב מטבחים

אתם כבר לא מתלהבים מעיצוב המטבח שלכם, הוא מעייף אתכם, כבר לא נוח לכם בו כמו שהיה נוח לכם עד כה, אתם לא מסוגלים להתעלם יותר מהחסרונות של המטבח שעד כה התעלמתם מהם בחביבות.

כבר תקופה ארוכה אתם חושבים על לבצע שיפוץ של המטבח, לעצב אותו מחדש. עד כה התעכבתם כדי לסדר לכם את התקציב הדרוש לכך, כעת אחרי שחסכתם מספיק לטעמכם הגיע הזמן להתחיל את השיפוץ והעיצוב מחדש.

אבל איך? מה עושים כשרוצים לעצב מחדש או לשפץ? על מה צריך להתעקש? למי צריך לפנות?

ובכן, הגעתם למקום הנכון, במאמר זה מרוכז כל המידע על השלבים השונים בעיצוב מטבחים.

מה המטרות שלכם?

ראשית כל ולפני שאתם מתקשרים לקבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים ולאנשי מקצוע אחרים, החליטו היטב ביניכם לבין עצמכם מה המטרות שלכם – האם אתם מעונינים בעיצוב מטבח רחב יותר, נוח יותר, יפה יותר, מותאם לנכים? מה בדיוק אתם רוצים?

החליטו איזה סוג עיצוב מטבח אתם רוצים (מטבח ביתי רגיל, מטבח משוכלל, מטבח פונקציונאלי, מטבח מעוצב), איזה סגנון עיצובי (כפרי, קלאסי, מודרני, עכשווי, ביתי, וינטאג’), רשמו היטב את כל הדברים שהציקו לכם במטבח הקודם שלכם ושבגללם אתם מעוניינים בשיפוץ אך כתבו גם את כל היתרונות של המטבח הזה כדי שתוכלו לשמור אותם גם בעיצוב המטבח החדש.

המטבח של חגית ועמית
כמו כן, קבעו מה התקציב שלכם ומה הוא הסכום שמעבר לו אינכם מוכנים בשום פנים ואופן לחרוג. כאשר יש לכם תקציב ברור, רצונות ברורים, דרישות מובנות, קל יותר להסביר מה אתם מעוניים והסיכוי להכנס להוצאות לא צפויות ולפיתויים מעוצבים שלא בהכרח מתאימים לכם ולאופייכם אך הפיתוי באותו הרגע בחנות למכירת חומרי גלם לשיפוצי בתים היה גדול.

הסתכלו על סביבתכם

בקשו כמה שיותר עצות משכניכם, מקרוביכם, מחבריכם, מכל מי שאתם מכירים – לכל מי שחי בבית יש מטבח, לכל אחד יש דברים שהוא שם לב אליהם שאחרים לא שמו לב אליהם. אנשים יכולים לתת לכם המלצות לאנשי מקצוע טובים, יכולים להסביר לכם מאיזה חומרי גלם ומאיזה עיצובים חדשים בשוק המכירות להימנע ומה בהחלט מומלץ, איך לחסוך בעלויות היכן שאפשר, וכמובן גם לעזור לכם בעיצוב עצמו (בהנחה שיש לכם את אותו הטעם האסתטי ואתם פועלים על אותו הראש, זה יכול לעבוד מצוין ביחד). בקשו גם לבקר בכמה מטבחים מעוצבים שעברו שיפוץ ועיצוב מחודש לאחרונה. כך תוכלו להתרשם מהמגמות האחרונות בשלבים בעיצוב מטבחים, תוכלו לראות מה באפנה ומה קשה יותר להשיג, תוכלו לדעת על מה להתעקש יותר ועל מה להתעקש פחות, אולי גם תגלו סגנון עיצובי שלא הכרתם ושימצא חן בעיניכם מאוד. הרעיון בהתרשמות מסביבתכם הוא מאוד מומלץ משום שהוא פותח לכם את הראש לרעיונות חדשים שלא תמיד ידעתם שהם קיימים.
יגל מטבחים

יגל מטבחים

יגל מטבחים הינה חברת בוטיק לעיצוב וייצור מטבחים ועבודות נגרות מיוחדות בהתאמה אישית, בעבור המגזר הפרטי והעסקי כאחד, תוך הבנה, הקשבה והתאמה לצרכי הלקוח השונים ועם מיטב חומרי הגלם. מפעל הייצור שלנו מצויד במיכון המתקדם ביותר ובצוות נגרים מקצועי ומיומן, כל זאת תחת בקרת ייצור קפדנית וללא פשרות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר.

עיצוב המטבח הוא תחום עצום בפני עצמו. והוא קשור לא רק לצד הטכני של האדריכלות והעיצוב, החומר והאביזרים אלא גם ובעיקר לחיבור הרגשי של הלקוח עם המטבח שנעצב ונתכנן עבורו. הטעם של כל אחד שונה ולכן יש אינסוף דרכים לעצב מטבח בטעם המבוקש. ישנם כאלה שיהיו מחוברים יותר למטבחים הקלאסיים, אלו מטבחים מעוצבים שיעמדו במבחן הזמן לאורך שנים, והעיצוב הקלאסי שלהם לעולם יצא מהאופנה. לצד המטבח הקלאסי נוכל למצוא את המטבח המודרני, והמטבח הכפרי. כל תחום העיצוב במטבחים מקבל בעשור האחרון את מלו תשומת הלב, מאחר והמטבח הופך להיות לב ליבו של הבית.

מטבח מעוצב קלאסי

מקורם של המטבחים הקלאסיים נמצא במאות האחרונות של אירופה, אם מדובר במטבח בסגנון צרפתי, או אנגלי, בכולם קווי האופי דומים. העיצוב פשוט בקו נקי, החומרים עמידים ואיכותיים אך לא גרנדיוזיים, משדרים תחושת ביתיות, פשטות ואינטימיות. מטבח מעוצב קלאסי מקבל את מקומו מעט בהפרדה מן הסלון ומהווה חלל נעים לשהות בו אם כי לא מחובר לגמרי לחלל הבית הגדול. במטבח הקלאסי תמצאו חלונות בסגנון אירופאי, לא משהו ענק ומרשים מדי אלא יותר אינטימי, ביתי, פשוט וחמים. תפקידו של המטבח הקלאסי לשדר לנו חמימות ורוגע, לשמור על חיבור חלק ופשוט לשאר הבית, ולהביא את הניחוחות את המרכז. זהו מטבח שהוא על זמני ורלוונטי לכל דייר שיגור בו ברבות הימים.

המטבח הכפרי

מקורם של מטבחים מעוצבים בסגנון כפרי קודם יותר מהמטבחים הקלאסיים, שהרי מדובר בזמנים בו עוד לא נכחה האורבניקה בחיינו, וכל העולם עוד לא היה כפר גלובלי גדול. כמובן שהיום מתבצעות התאמות ונגיעות מודרניות וטכנולוגיות גם במטבח הכפרי, המטבח הכפרי הוא מטבח אותנטי, שקרוב כמה שיותר למקור. המראה שלו נשאר מעוגל במידת מה, טבעי מאד, עם פחות נגיעות של חומרים מודרניים, העץ מלא וטבעי, הצבעים חמים יותר ומשולבים, החזית תקבל אל תוכה פיתוחים מעניינים בעבודת יד לפעמים, או בעבודת מכונה זהירה ומושקעת, הארונות יהיו גבוהים ומלאים מקום לאחסון, הכל כמו בכפר, אבל ברמה גבוהה. האנשים שמתחברים למטבח הכפרי בדרך כלל מגיעים מרקעים צבעוניים יותר, אוהבים את הטבע ואת נוכחות החומר הטבעי אצלם בבית.

המטבח המודרני

מטבחים מעוצבים בסגנון המודרני הוא הטרנד שכבש אותנו בעשורים האחרונים, משנה לשנה אנחנו משתפרים בחומרים, נוגעים בטכנולוגיות שונות, מתאימים אותם לצרכי הלקוח, לגודל המטבח, ולמהות העיקרית שלו באותו הבית. המטבח המודרני מאופיין בקווים נקיים, מרשימים, בעיצובים אבסטרקטיים, ברורים מאד. המרחב יהיה מואר מאד, והחלונות שקופים וגדולים, משאירים מקום לנוף החיצוני להשתלב בחלל. המטבח המודרני מעוצב בדרך כלל בצבעים קרים יותר, ומהווה חלק אינטגרלי בלתי נפרד מהבית. הטכנולוגיות השונות שולטות בו בחכמה ומסייעות לבעלי הבית להגיע לפרודוקטיביות מיטבית. פתרונות אחסון ופרזול חדשניים, חזיתות אחידות וכמעט ואין פריטים קטנים שמפריעים לעין. מטבח מעוצב מודרני תוכלו למצוא מעורבות של חומרים חדשניים שפותחו בזמן האחרון למניעת תהליכי בלאי או לכלוך וכתמים, תוכלו למצוא טכניקות שאיבת אדים שונות ועוד.

אצלנו ביגל מטבחים תוכלו למצוא מענה נרחב לכל מטבח מעוצב שתראו, בכל צורה ובכל צבע, המומחים שלנו אף ממליצים לפעמים לשלב בין הסגנונות ולקבל את הטעם המיוחד שלכם. אנחנו נלווה אתכם החל מתהליך בחירת הקו העיצובי, לתוך בחירת החומרים, לאיזון העדין שלהם, בין הגוונים לחומרים ליצירה הסופית – מטבח החלומות שלכם. אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ בלתי מחייבת בה תוכלו לבחון לבדוק ולהכיר מקרוב את כל הטרנדים הכי חמים שעושים מטבחים מעוצבים.

מטבחי צבע בתנור
נגישות

השארו פרטים
ונציגינו יצרו עמכם קשר בהקדם