יצירתיים? אוהבים אומנות ודברים לא שגרתיים? יכול להיות שצבע בתנור זה בדיוק הסגנון שמתאים לכם!!

אז מה זה בעצם צבע בתנור? מטבח צבע בתנור, מאפשר לנו לעצב לכם את המטבח כפי שאתם חולמים עליו! ניתן לתכנן כל דבר העולה על דעתכם, החל מחריטות מיוחדות, סגנונות דלתות שונים, עמודים, קרניזים (כותרות) ועוד. בטכניקה זו צובעים את הדלתות בצביעה אטומה בכל גוון העולה על דעתכם. 

ניתן לקבל שילוב של גוונים, מראה עתיק או משופשף, מבריק או מט בכל רמת ברק שרוצים. עיצוב מטבח צבע בתנור מתאים למגוון רחב של סגנונות – לסגנון המודרני החדשני, הכפרי והפרובנס העתיק.

הבתים של יגל מטבחים

מטבחי צבע בתנור

מטבח צבע בתנור של שירן ואיציק

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של משפחת דנון

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של יעל וסיון

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של עידן ואינה

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של משפחת נחום

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של משפחת גולדשטיין

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של הדס ומאיר

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של משפחת ניסים

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של משפחת זילברשטיין

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של לילך וצח

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור - נתניה

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של נטלי ורועי

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של רנטה ואלישע

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של משפחת קופיטמן

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבח צבע בתנור של קרן ואלון

לצפיה בפרויקט
לחץ כאן

מטבחי צבע בתנור

מטבח בטכניקת הצבע בתנור ( שנקראת גם אפוקסי), נחשב למוביל בתחום עיצוב המטבחים, מאפשר דיוק הגוון והצבע, וחזית נקיה ומרשימה לאורך זמן. לשם עיצוב מטבח בטכניקת הצבע בתנור נדרשים מומחיות וניסיון רב. אולם יש לשיטת הצביעה בתנור גם יתרון על כל חומר אחר והוא שניתן לתקן כל מכה או שריטה בקלות רבה וחלקי החילוף מצויים תמיד במלאי. המומחים של יגל מטבחים ישמחו לייעץ לכם מניסיונם בתחום ולהעניק לכם את הטיפים שלהם להזמנת מטבח בטכניקת הצבע בתנור, אשר יתאים ישתלב בביתכם ויענה על צרכיכם:

יתרונות מטבחי צבע בתנור:

וורסטיליות:

טכניקת הצביעה בתנור מתאימה גם למטבחים גדולים וגם למטבחים קטנים, ובנוסף מתאימה לכל סוגי המטבח, המעוצב, הקלאסי, הכפרי, המודרני או המשולב. היא טכניקה שגורמת למטבח להיראות משודרג יותר ואחיד יותר.

עיצוב ברמת דיוק גבוהה:

טכניקת הצבע בתנור מדייקת את העיצוב ומרימה אותו רמה אחת מעל כולם. הגוון הסופי יוצא מדויק להפליא ותואם את הציפיות של הלקוח עד למילימטר הגוון האחרון והגימורים מדהימים. בטכניקה זו ניתן לחרוט על העץ, לגלף בו, לצבוע בגוון מדויק ואף להשתמש בטכניקות צביעה ייחודיות ומעניינות.

צביעה אטומה ואחידה:

צביעה אחידה ואטומה מייצרת ללקוח מטבח אסתטי במיוחד, מעוצב ומרהיב לעין. כך המעצב יוכל לצבוע בכל גוון נדרש, ולעצב את החזית ככל העולה על דמיונו. כאשר העבודה נעשית בשלבים הנכונים וביסודיות הנדרשת, העבודה יוצאת מופלאה ונשארת לאורך זמן רב.

הדגשים לעיצוב מטבח צבע בתנור:

עבודה מדויקת:

לשם הגעה לתוצאות הרצויות יש לבחור חברת מטבחים שיבצעו את הטכניקה הייחודית הזו במומחיות ובצורה מדויקת ויסודית, אחרת החומר לא יצליח להחזיק מעמד ולהתיישב היטב על החזית.  ביצוע עבודה בצורה לא נכונה תגרום במהרה לסדקי צבע, נזילות, רגישות למכות ויתכן אף שינוי מרקם הגוון.

ניקיון מטבח צבע בתנור:

כאשר צובעים את חזית המטבח בתנור יש להשתמש בחומרים מאד עדינים לשם הניקוי, ואף לבצע את הפעילות במטבח בצורה זהירה, תוך הקפדה יתרה.  בשימוש לא נכון, חומר הציפוי של המטבח יישרט, יוכתם, ויתבלה.

מטבחי צבע בתנור ביגל מטבחים

אצלנו ביגל מטבחים תוכלו לקבל מטבח מושלם בטכניקת הצבע בתנור, אנחנו מקפידים על צבעים איכותיים, על עבודה יסודית מקצועית ומדויקת . התהליכים אצלנו נעשים אחד אחרי השני ובצורה מובנית ויציבה, עד להגעה לגוון המדויק, לתצורת החומר המתבקשת בלי דילוג על שום תהליך.

אנחנו מבצעים לכל אורך התהליך בקרת איכות ובדיקה של כל תוצאה בפני עצמה. המומחים של יגל מטבחים יוכלו לתת לכם חוות דעת מתוך הניסיון העצום שיש להם במטבחים מהסוג הזה. החל משלב הייעוץ ובחירת החומר, התאמתו למטבח שלכם ולצרכים המדויקים שלכם, ועבודה יסודית ומובחנת. אצלנו האיכות היא ללא פשרות והתהליכים תמיד מנצחים. רק ככה אפשר לעשות מטבח מהחלומות.

הכל אודות מטבחי צבע בתנור

מהם מטבחים צבע בתנור? - כל מה שחשוב לדעת

מטבח צבע בתנור, מאפשר עיצוב המטבח בצורה שאתם רוצים בדיוק! מטבח צבע בתנור מאפשר לנו להוסיף אלמנטים רבים כגון – חריטות מיוחדות, סגנונות דלתות שונים, עמודים גבוהים ועוד. בטכניקה זו צובעים את הדלתות בצביעה אטומה בכל גוון העולה על דעתכם.

כאשר מדברים על סוגים שונים של מטבחים צבע בתנור חשוב להבין כי קיימים המון גדמים וסוגים שונים של מטבחים צבע בתנורה כגון מטבח בסגנון יוקרתי, מטבח בשילוב ידיות זהב, מטבח ללא ארונות עליונים וכדומה.

ביגל מטבחים תקבלו מטבח מושלם בטכניקת הצבע בתנור, אנחנו מקפידים על צבעים איכותיים, על עבודה יסודית מקצועית ומדויקת. התהליכים אצלנו נעשים אחד אחרי השני ובצורה מובנית ויציבה, עד להגעה לגוון המדויק, לתצורת החומר המתבקשת בלי דילוג על שום תהליך.